Giveaway fra Choies.com

Hei Da tenkte jeg å komme med en liten overaskelse til mine elskede lesere. Jeg skal gi ut en giveaway i sammarbeid med choies.com. Jeg har jo fortalt dere om at jeg fikk sponset en genser derfra. For det første var det bare et par dagers leveringstid og for det andre var genseren sykt herlig og ikke minst fin! Choies har faktisk, på kort tid blitt min en av mine absolutt favoritt nettbutikker.

Men uansett, det dere kan vinne er en “secret gift” + et gavekort verdt 50$ (nesten 300 kroner), og jo flere som deltar, jo flere vinnere blir det.

Her er det dere må gjøre for å delta:

1. ‘Like’ Choies på facebook her

2. Del dette innlegget på facebook eller på bloggen din (hvis du har)

3. Gå inn på www.choies.com og legg igjen link til favorittplaggene dine i en kommentar

4. Lag en bruker på choies.com og fyll inn riktig adresse

5. Husk å skrive mail-adressen i kommentaren, slik at jeg får kontaktet vinnerne.


52 kommentarer

Siste innlegg