seier på en søndag

heeia

Dagen her har hittil vært alt for lik gårsdagen! Har gjort akkurat det samme haha. Sto opp klokken elleve, lagde meg god frokost og så på friends. Vi hadde også kamp i dag, akkurat som i går, og akkurat som i går så vant vi igjen!! haha denne gangen mot Flå/Lundamo TJOHO. Men i motsetning til i går så har jeg absolutt ingen planer om å sminke meg eller ha på meg jeans nå for å si det sånn. Skal bare slappe av med godis og venninner i kveld. ♥♥Kose♥♥

Her var gårsdagens frokost som jeg ikke rakk å blogge. Spiste nesten det samme i dag da haha, jeg blir forvirret over disse like dagene.




Her er håndballjenta in action før kamp, ja kanskje ikke in action da men. hæ. jaha. Har forresten bare en kamp igjen nå, mot Strindheim neste helg!



Hva har dere gjort i helga?

22 kommentarer

Siste innlegg