solskinnsdag i trondheim

Åå endelig en dag med sol i Trondheim! Husker ikke sist det ikke snødde, regnet eller var total storm ute. Som sagt så våknet jeg jo med sol i ansiktet i morrest, finnes det noen bedre måte å våkne på?? Tror nok ikke det. Og jeg kom forresten ikke for sent heller haha, tar jo femten sekunder å gå til skolen for meg da. Skoledagen var hvertfall helt grei, er så rart å ha på seg sminke på skolen haha.. Uansett så bestemte jeg, Johanna og Hanna oss for å utnytte det fine været, så vi tok bussen til byen etter skolen for å ta en kaffe hihi.

♥♥♥

Tok kaffe’en på Choco Boco, også spurte jeg om et lite kakestykke og fikk servert et helt måltid, men you know me I like food ;ppxD

Så tok vi turen innom noen butikker og jeg ble forelsket i noe, såå etter litt tenking bestemte jeg meg for å kjøpe den ‘tingen’ hehe. Jeg skal vise dere senere!!

Gjettekonkurranseee, hva tror dere jeg har kjøpt?? haha

35 kommentarer

Siste innlegg