update from africa

Helluu! Ååh nå er vi endelig fremme i Johannesburg og ligger på et hotell som er ca 10 meter unna flyplassen. Vi skal videre med fly i morgen tidlig, og jeg vet egentlig ikke helt hvor vi skal haha. Det tar bare en time da, så skal vi midt i jungelen og bo en sånn hyttegreie der. Men ja det er faktisk så heerlig å være på jorda igjen haha, etter en så lang flytur. Men noe som var sykt herlig var at vi hadde hver vår tvskjerm og de hadde alle slags serier, så jeg så frustrerte fruer, CSI, criminal minds, friends og ja mange andre serier, var stort sett det eneste jeg gjorde. Forresten så er det mange som lurer på hva faaen jeg egentlig gjør i Sør-Afrika haha og det skjønner jeg jo egentlig. Mimmi blir 70 så hun har spandert denne turen på familien sin, så alle er sammen i afrika for å feire bursdag haha 🙂

Åå haha jeg holdt på å glemme at bloggen ikke er min lenger, men jeg ser Nora gjør en kjempejobb!! Hei noriis du e superflink altså♥♥ Nå skal jeg gi meg, så får dere kose dere masse videre! Her er noen bilder fra dagen min.




Hva synes dere om bildene? ♥♥

26 kommentarer

Siste innlegg