kjolesnakk

Har fått maange spørsmål om kjoler og spesielt de to jeg brukte sist, på bursdagen og ballet.

Jeg kan jo starte med å benekte enkelte bloggleseres antagelse om silikon, fikk en kommentar: “Hææ når fikk du silikon? :OO” og en “Haha ser at du har lagt inn silikoninnlegg” And I am just like what the fuucc. For det første så har jeg ikke tatt silikon hahaha, mener ikke å trykke ned selvtilliten til personen som skrev den kommentaren, men det virker ikke om om du vet hva silikon er så søk opp på google hvis du vil vite mer. Og for det andre så er det heller ikke silikoninnlegg. Silikoninnlegg er noe man legger i bhen for at puppene skal se større ut. Det her er rett og slett en bh som man bare setter på puppene for det er et slags klister der, og dette er geniaaalt når man har stroppløs topp/kjole eller åpen rygg.

Her ser dere forskjell på de ulike ‘silikoninnleggene’. Link til silicon posts HER og link til freebra HER

Begge kjolene over er fra Nelly og jeg lånte dem fra Johanna og Louise♥ Jeg prøvde å finne link, men jeg fant ingen, desveeerre.

Hvilken kjole likte dere best?

26 kommentarer

Siste innlegg