sweet sixteen

Heiheihei! Av en eller annen grunn så er jeg kjempe glad i dag, skjøønner ikke hvorfor altså. Uansett så har jeg en app som heter Big Day, der jeg skriver inn ting jeg gleder meg til, så de punktene under er de jeg ser fram til nå da. Det er åtte dager til Afrika og HÆ NULL DAGER TIL BURSDAG wooow jeg har bursdag i dag jo!! xDxD neeeida det går jo ikke ann å glemme en så viktig dag i livet!

Som jeg har fortalt dere før så bruker vi jo vi jentene alltid å bake til bursdagsbarnet i gjengen og i dag var det meeeiii. Både Anna, Thea, Martine og Katrine hadde med hver sin type hjemmelagde cupcakes og Johanna hadde med en heerlig sjokoladekake♥♥ Jeg kan jo mildt sagt si at jeg ble mett i dag da.
Jeg har uten tvil verdens beste venner!

Jeg har hvertfall hatt en suuper dag hittil og har tenkt å kose meg helt til dagen er over. Haha forresten så har sikkert mange av dere sett de stygge bildene som “de gode vennene mine” har lagt ut i dag. Jeg vil bare si til mitt forsvar at jeg ikke er sååå stygg, men at jeg har en spesiell evne til å transformere meg til noe umenneskelig hahaha. Også må jeg bare takke for alle gratulasjonene jeg har fått på facebook, twitter og instagram blant annet, dere er så goode!♥

♥♥♥

137 kommentarer

Siste innlegg