hverdagsinnlegg

HEHEEI

Jeg vet ærlig talt ikke om dere hater hverdagsinnlegg eller elsker hverdagsinnlegg, men siden dere verken sier det ene eller det andre så peiser jeg på med litt hverdagsinnlegg helt til noen sier ‘aammagad jeg hater hverdagsinnlegg, ingen bryr seg om den jævla hverdagen din, hold kjeft!!!’ Og nå har jeg sagt hverdagsinnlegg så mange ganger at det ikke lenger er et ord. Men hvertfall heihei beklager at dere måtte høre det =P hehe. I dag var klassen i nidarøhallen på en utdanningsmesse. Skal jeg si dere noe, i hele dag har jeg gått med gårsdagens sminke uten å gjøre noe som helst med den! That is crazy.



I morgen har vi shvæær naturfagprøve så jeg, Johanna, (syke) Thea og Martine sitter her og prøver å øve, men vi ender bare opp med å trykke på det irriterende egget. Det heter forresten Tamago.

Hva synes du om hverdagsinnlegg?

52 kommentarer

Siste innlegg