29.01.2013

Dro på skolen i morrest og merket bare at jeg ble ble dårligere og dårligere så jeg dro hjem klokka ti og la meg i sofaen med en film og gårsdagens blåbærpai.

Noen av de som follower meg på instagram så sikkert at jeg bakte en heerlig blåbærpai i går. Kom hjem fra trening og ble bare såå sugen på noe søtt også så jeg en oppskrift på blåbærpai, så jeg og pappa kjørte på butikken med en gang og kjøpte inn litt av hvert til det. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg aldri har smakt blåbærpai før?? Det var jo helt himmelsk! Og det var så enkelt. For de glutenfrie chicsa, så brukte jeg en ferdig, glutenfri smørdeig til bunn, men det er fult mulig å følge en vanlig oppskrift og bare bytte ut hvetemelet med glutenfritt mel. Her er bilde fra i går:

I maten kom mine to honeybeans, mart og kat på sykebesøk til meg (på jakt etter pai) og vi så film og koset oss.


roooosapiken

Nå sitter jeg og Johanna og depper og drømmer oss bort til New York med shopping og ferie ååh… Så kommer vi på at det er spanskprøve i morgen og alle drømmene blir knust.

19 kommentarer

Siste innlegg