tidlig morgen

Hei! Hadde konstant mareritt om at jeg ble kidnappet i natt haha, og til slutt i drømmen så kom jeg meg løs og da våknet jeg og aakkurat i det jeg våknet begynte vekkeklokka å ringe. Da folkens, da var klokka åtte på en lørdag! Jeg hadde kamp klokka halv halv elleve mot byåsen 3 og vi vant 33-16 :-))) Så hadde vi kamp nå nettopp og der vant vi 30-6 mot lundamo eller noe. Første kampen var 2.div og den siste var 3.div. Nå sitter jeg og kat i sofaen og bare slapper av, før vi skal spille en siste kamp klokka halv fem… Var en liten tur på city syd i stad for å kjøpe det jeg manglet, men igjeen endte jeg opp med kun en bh hahaha hva er det jeg holder på med?!”#$%%&/()/&%$

Dette er meii nå. Eller ikke akkurat nå da, men ja haha dere skjønner



Katrine har foresten farget håret rosa og det er driiitkult spør du meg. Hun skal farge det enda mere rosa i kveld da, det vises ikke like mye på bildet som det gjør i virkeligheten. Flere som synes det er fint med rosa hår?



her holder mamma og pappa med å lage middag til kvelden. Vi har jo bursdagen hjem til twinsa, så deres foreldre (min mamma2 og pappa2) skal være hjem her og da skal det bli skikkelig mat for å si det sånn, alle fire er sykt opptatt av god mat haha.

Vi blogges da dere♥♥

26 kommentarer

Siste innlegg