thank god it’s friday

Åh eeendelig fredag! Startet dagen med en tur på tredemølla, vi har nemlig fått en rosa tredemølle i kjelleren! I tillegg startet vi litt seinere enn vanlig så jeg tok meg tid til å sminke meg, ettersom vi hadde planlagt å dra til byen etter skolen. Hadde den lange huskelista, og kom hjem med tre truser og en bh BRA MAT.

Nå kom jeg nettopp hjem fra trening og jeg skal spille tre kamper i helga, kroppen min er seriøst helt utslitt… I tillegg så skal jeg jo feire bursdag i morgen med de to snuppene under her. Dere får vell se bilder fra det i morgen 🙂

mårti, meg og theii



sitter her for meg selv og hører på ‘lonely island’ og spiser nachos nå, what a great life. Har tenkt meg på en surprisetrip til Johanna etterpå og overaske henne med sjokolade eller noe. Men enten så leser hun dette før jeg rekker å komme, eller så gidder jeg ikke å kjøpe sjokkis, så det blir vell ikke så spesielt uansett.. jaja dere får ha en vidunderlig, fantastisk, awesome fredagskveld DET SKAL JEG.

Hva er deres planer for kvelden? Noen som har noe forslag til hva jeg kan finne på? haha..

24 kommentarer

Siste innlegg