mine nyttårsforsetter 2013

 – Ikke spise unødvendig mye drittmat.

 – ha flere videoblogger.

 – få langt og sunt hår.

 – trene mye og få en smæshi kropp.

 – blir drittæn i sommer.

 – få bra karakterer og være flink på skolen.

 – bli bedre i håndball.

 – kaste den muglete bollen som ligger på bordet på rommet.

 – bruke penger på en ting jeg virkelig vil ha i stede for å bruke masse penger på småtteri som aldri blir brukt uansett.

 – legge meg tidligere om kvelden for å bli opplagt til skolen.

 – STRESSE MINDRE.

 – spise sunnere.

 – ikke knuse telefonen mi (bank i bordet), faen nå kommer den til å knuses.

 – vær mye ut med venner og være sosial, jeg kan jo ikke la skolen ta fullstendig knekken på meg.

 – gjøre bloggen interessant og bedre for å få flere lesere.

 – få i gang mine retningssanser og kunne finne fram i min egen lille by.

 – get a fucking boyfriend.

savner å være sammen med Channing Tatum, miss you baby♥xD

Hva er deres nyttårsforsetter?

25 kommentarer

Siste innlegg