Nå har jeg julestemning!

Hei dere! Da prøver jeg å blogge fra mobilen og jeg kjenner at jeg allerede er drit irritert på autocorrect som ødelegger alt og jeg gidder ikke å skru den av.. Men uansett heihei jeg har savnet dere. Har sååånn julestemning her, dere aner ikke. Altså jeg leser bøker frivillig! og jeg spiser sild og jeg går i nattdrakten hele dagen og baare slapper av. Og vet dere hva, tanken på at jeg ikke har internett er egentlig sykt avslappende. Har tatt litt bilder siden sist som dere kan få se.

I dag er det jo lille julaften og hvert år så hogger vi juletre på denne dagen. Det er egentlig ikke lov hihi hysj that’s a secret between us. Ogsååå noe jeg må si dere! Det er stappfult av rudolfer her! Eller reinsdyr eller hva du måtte kalle dem haha. Så en hel flokk i dag, men jeg skremte dem bort heh. Skjønner ikke hvorfor assa.

Er forresten reine dyrehagen her på hytta. Onklene mine er her og har med sine to nydelige hunder, og pluss Mia blir det jo underholdning i massevis.

Men nå må jeg dra, julegrøten venter hihi. Vi snakkes forhåpentligvis senere! Ha en strålende kveld videre!

19 kommentarer

Siste innlegg