Katrine gjesteblogger

Hei alle sammen! Som dere vet er Mathilde på Røros og har ikke nett, så hun spurte meg om jeg kunne blogge for henne og det sa jeg selvfølgelig ja til! Har hatt blogg selv før, men det var ikke noen stor suksess.. men jeg skal gjøre så godt jeg kan 🙂

Når familien Holck feirer jul så skal det gjøres rett! De drar som sagt på hytta på Røros sammen med besteforeldrene og noen onkler og tanter, og på Røros er det jo masse snø og hytta er sånn ordentlig hytte-hytte, så det er nok av julestemning! På lille juleaften drar de ut og hogger juletre, og på juleaften blir de hentet i hest og slede som tar dem med til kirka. Skikkelig eventyr-jul!

Jeg vet ikke hvordan det er der dere bor men her i Trondheim er det ikke mye julestemning å finne. Det må i så fall være i byen, men det er så kaldt ute at jeg tror ikke det er så mange som drar dit nå. Selv er jeg syk og har nesten ikke vært ute av huset på over en uke, så jeg kan nesten ikke tro at det er juleaften i morgen! Jeg har dessverre ikke noe kamera, så jeg får ikke tatt noen bilder, men jeg har laget en kollasj med bilder fra weheartit som jeg håper gir dere litt julestemning. 



Senere tenkte jeg å lage et innlegg med outfit-inspo til juleaften, julebord og nyttårsaften. God Jul!

11 kommentarer

Siste innlegg