gårsdagens antrekk

Hei folkens! Nå har jeg en dårlig nyhet og en liitt god nyhet, så hvilken vil dere høre først?.. Ookei let’s go for the bad one first. Her på hytta er det ikke særlig bra internettilgang, noe som gjør det litt vrient for meg å blogge, selv om jeg har veldig lyst 🙁 Altså jeg får inn internett på macen via mobilen, men bildene mine er for store filer til å bli lastet opp, og jeg er ikke en av de bloggerne som liker å blogge uten bilder. Men over til den liitt gode nyheten. Jeg har mulighet til å mobilblogge ser det ut som, så jeg skal nok få til det da. Og jeg vet at det ikke er det beste, men det er vell bedre enn ingenting right? Eller kanskje ikke haha, vil dere at jeg skal mobilblogge? Uansett, de bildene under er fra i går, la dem i utkast så jeg kunne publisere dem nå. Genseren er fra Bikbok.



Noen som har noen tips når det gjelder internettet? Hva synes dere om bildene?

52 kommentarer

Siste innlegg