my stressy day

Hei folkens! Nå sitter jeg i sofaen og ser på ‘cupcake krigen’ hahah blir såå sulten av det at jeg har bestemt meg for å bestille en pizza… Og ja utrolig nok så ser jeg ikke csi, men det er fordi jeg har sett ferdig hele sesongen, så jeg må starte på en ny. Uansett så er det noe som irriterer meg nå, og det er at jeg sitter her med sminke, fordi jeg hadde tenkt meg til byen med Nora for å ta bussen videre til Aurora, but nåra got sick… Så nå sitter jeg her da.. Her er forresten dagens antrekk.


Dette er dagen min i litt feil rekkefølge. Jeg hadde med kake til Anna på skolen i dag ettersom hun blir 15 år, endelig, nesten ett år etter meg! Det øverste bildet til venstre var meg når jeg hadde sminket meg og var på vei til Aurora, før jeg fikk vite at noen var syke og at vi ikke giddet likevell.. Sinnet mitt gikk utover my siss, Pernille.


Her er noen bilder av meg og bursdagsbarnet, gratuler henne♥♥

Hva har dere gjort i dag?

11 kommentarer

Siste innlegg