siste julegaveshopping

heihei♥

Etter skolen gikk jeg hjem og sminket meg før jeg og jentene dro til byen for å kjøpe siste rest av julegavene. Er så herlig nå rett før jul at jeg ikke trenger å tenke på lekser osv etter skolen. Haha det var forresten mange som missforsto da jeg sa at jeg hadde tatt juleferie, jeg har ikke droppet ut av skolen og tenkt å skulke de siste skoledagene og jeg har heller ikke teoretisk sett fått juleferie enda. Meeen på skolen denne uka skal vi bare se film, besøke kirka og ha juleverksted så det er veldig useriøst og derfor har jeg i mine øyne allerede tatt juleferie, pliiiiis forstå meg haha det kan ikke være bare jeg som tenker sånn? hahah

prøvde å ta et bilde av den fine gjengen, men selvfølgelig så enten blekker telefonen min, en av medlemmene (kat) blir flau og går eller et romskip lander rett foran kameraet og ødelegger heeele bildet… happens all the time!
er så koselig i Trondheim med alle lysene og sånn når det blir mørkt.
spiste salat på jordbær pikene, sikkert kjempe interessant å lese om altså, men for mine glutenfri babes så har de glutenfritt brød der. På jordbær pikene på Trondheim Torg altså, men de har det sikkert på andre steder også.

Johanna, Anna og meeii♥

Er dere ferdige med julegavene for i år?

19 kommentarer

Siste innlegg