første steg til treningsmotivasjon

Det første steget du må gjøre om du mangler treningsmotivasjon, eller du må jo selvfølgelig ikke da, men det jeg ville gjort, er å kjøpe nye treningsklær. Og nå er det snart jul så da er det perfekt å ønske seg det! I sta var jeg på XXL og kjøpte litt treningsklær, men det var for det meste det standare som jeg trenger liksom. Det jeg ønsker meg er superspreke farger som rosa, oransje, blå og lilla treningsskjorter osv. Desverre synes jeg at det er utrolig dårlig utvalg på flere sportsbutikker og jeg leter som en gaaal etter nettsider med fine treningsklær. Nelly har faktisk ganske mye da, men kanskje ikke så sykt mye fargerikt som jeg snakker om.

Den blå sportsbehåen kan du finne HER og den rosa kan du finne HER

denne buksa ser bare såå herlig ut, dere kan finne den HER og shortsen kan dere finne HER

Vet du om noen nettsider med fine treningsklær?

23 kommentarer

Siste innlegg