pepperkaker, gavekalender og julemusikk

Hei dere! Kom nettopp hjem fra sesongens siste håndballkamp, som vi vant! Jeg er helt mørbanka med blåflekker overalt og en punktert rumpeball haha.. Det var forresten mot Levanger. Så nå skal jeg slutte å plage dere med all håndballpraten for en stund hvertfall. Våknet klokka 11 i morrest til herlig søndagsfrokost med familien♥ Klokka 12 kom min private mattelærer for å gå gjennom litt forskjellig før tentamen som er i morgen. Og ettersom det tar en time å kjøre til Levanger så rakk jeg ikke gjøre noe mer i dag..

For å snakke om noe annet, såå er det så herlig å tenke på at det faktisk er desember!!  Pepperkaker, gavekalender og julemusikk, aah love it!


Nå ligger jeg på mitt elskede badegulv, og skal straks hoppe i dusjen! Blir vell litt matteøving etterpå også da, kanskje vi snakkes senere!

Hva har dere gjort i dag?

28 kommentarer

Siste innlegg