etter ti timer i bil..

.. så sitter jeg utslitt, stappmett, kvalm og trøtt i sofaen nå. Måtte stå opp halv åtte i dag for å kjøre til Rørvik å spille håndballkamp. Jeg og Ida satt på til pappa og vi hadde det egentlig dritkoselig. Jeg hadde blant annet leid tre filmer som vi så i tillegg til masse mat, is, godteri, dyner, puter og ullpledd! Vi vant foresten 18-23 (om jeg ikke husker feil)! Møtte også en herlig jentegjeng i hallen som ville ta bilde med meg, desverre startet kampen så jeg kunne liksom ikke utsette den, men uansett så vil jeg hilse til dem da!

Her er et lite bildedryss fra dagen min:


martine, ida, thea♥ ut på tissepause i soloppgangen haha






så ble det WORK THAT ASS når vi kom frem for å varme opp til kampen!

Hva synes dere om bildene?

24 kommentarer

Siste innlegg