anbefaling – feather extensions


For en liten stund siden fikk jeg en pakke i posten med fjær-extensions og forskjellige tilbehør fra SOAR. Jeg var jo på utkledningsbursdag rett etter jeg fikk dem, så det passet bra da jeg bestemte meg for å være indianer. Jeg prøvde dem ut, og de holdt faktisk ut hele kvelden! Dere ser at noen av dem har en sånn ‘spenne’ som det er lett å feste, mens de andre ikke har noe for å feste i håret, men derfor var det med litt forskjellig utstyr.


Fikk med en hel konvolutt med hvite ‘mikroringer’ som de kalles. Jeg har enda ikke helt funnet ut hvordan de brukes, men det er akkurat det jeg holder på med nå! Skal visstnok være veldig lett, så jeg finner vell fort ut av det. HER kan du se de forskjellige typene av feather extensions.

Jeg er veldig fornøyd med produktene, og anbefaler dem! Men det er helt klart at de ville blitt brukt mye mer om sommeren, fordi det er jo ganske sommerlig!

Hva synes dere?

//sponset produkt

10 kommentarer

Siste innlegg