knask eller knep

Heeei! Holder på å finne ut hva jeg skal være på utklednings/halloween-bursdag i helga, okei jeg vet egentlig hva jeg skal være, men jeg må bare finne ut hvaa jeg skal ha på meg. Som dere kanskje har fått med dere så er det halloween i daag! Og ettersom jeg har blitt litt for gammel for å gå å tigge godteri, så fant jeg ut at jeg like gjerne kunne bake muffins til meg selv som trøsting for at jeg har blitt for gammel for slike morsomme ting. Jeg bakte dem faktisk i går da, sånn at de skulle være ferdige til i dag.


haha jeg vet at kremen ser ut som heselig kaviar, men det er nyydelig gulrotkakekrem altså! er der halloween så er det halloween

kjøpte disse søte godterigreiene for å pynte muffinsene

GRESSKARDAGEN
welcome to my house bitches, gonna scare the hell out of you

neeeida, nå stikker jeg på trening, hadebra

Hva gjør dere på halloween?

16 kommentarer

Siste innlegg