litt skoleprat



Hejj bloggen! Kom hjem fra skolen og tok noen bilder, vet dere liker sånn ‘my wardrobe’ osv, så tenkte å prøve noe lignende! Kommer litt senere 😉 Nå skal jeg spise pannekaker med familien før jeg gjør bittelitt lekser og drar på trening. I morgen har jeg tenkt meg en tur til byen med et par jenter etter skolen. For å kjøpe inn enkelte ting til en halloween-greie i helga og litt skolesaker, noe jeg anbefaler dere som er totalt umotivert og skolelei, nye skoleting gjør seriøst susen!

Foresten så går jeg jo i tiende, og vi søkte til hospitering for en liten stund siden. Jeg søkte faktisk Thora Storm på første valg og kom iiinn, dere som ikke bor i trondheim skjønner sikkert ingenting nå da men.. Unsett så er det om to uker eller noe, og jeg skal med Thea og Martine OG NEI DE HAR IKKE BLOGG!!!!! Hvis dere har noen spørsmål om skole osv, så er det bare å spørre.

Ha en fiin dag videre verdens beste♥♥ bloooggast

18 kommentarer

Siste innlegg