yesterdays girlsnight

Kom hjem fra Charlottenlund for en liten stund siden, har vært i hallen i heeeeleeee dag. Og ettersom jeg ikke tar meg selv og laget vårt så høytidelig osv så kan jeg jo bare med en gang si at det ikke ble jublende seier på de grønne i dag haha. Vi spilte mot Charlottenlund 96 og ett eller annet rart lag som jeg ikke husker navnet på, men også 96 da! Er egentlig helt ok, gidder ikke å bli deppa ellerno av sånt. Har en kamp i morgen også, klokka ti (!!) hehe JESS.

Noen bilder av meg og kat fra i går:


so predey

Jentene kom til meg i går kveld og vi dro på verdens beste burgersjappe og kjøpte oss verdens beste burger!! På stjernegillen, haha tror nesten vi er de eneste kundene deres, men ettersom vi er der litt i overkant ofte så har jo ikke det noe å si!

Katrine, Martine, Hanna, Johanna og Thea

Vi dro hjem til meg etterpå og så filmen The Lucky One, og den var såå fin!

Også noe viktig!! Når jeg spiste burgeren så kjente jeg plutselig at jeg tygde noe drithardt og skarpt, så jeg tok det ut AND GUESS WHAT. Det var en stor bit med glasskår, også kjente jeg etterpå at det var mer! Hahaha er det muulig. Hvis jeg hadde bodd i USA skulle jeg seriøst saksøkt dem, eller nei da hadde de sikkert gått konkurs, elsker jo burgeren der… Haha jeg spiste opp resten jeg, klarte ikke å dy meg.

Haha flere som har fått glassår i maten før?

12 kommentarer

Siste innlegg