FOR EN HÆRLIG DAG!

Hei alle fans, dette er gjesteinnlegg fra Truls, og jeg er en super kar fra trondheim.

Idag har jeg vært i byen. Været i trondheim er helt supert for tiden så det har vært supert. Var en tur på Gina idag å fant DEN fine genseren til kun 249,50 ,-

Såklart ble det så jeg kjøpte den men da jeg kom på bik bok var det en top som bare var så perfekt til meg, men såklart hadde jeg ikke råd til den…..

Hadebra nå er jeg lei, men ovenfor her er det noen bilder av meg. Som dere ser så lakkerer jeg neglene at the moment, med rosa Essie, såå fin farge! Om du er kul må du kommentere dette innlegget så skal Mathilde svare senere og followe deg på twitter og instagram 🙂

Noen bilder fra når gjengen spiste Norges beste hamburger fra Stjernegrillen!


Mathilde er foresten verdens kuleste og mest awesome bestevenn, skjønner godt at dere leser bloggen hennes!!

Takk for meg, har vært en ære å blogge for slike fine blogglesere som dere!♥ (foresten så heter jeg trulsmeland på instagram jenter!) hihi

26 kommentarer

Siste innlegg