trafikalt grunnkurs

Hei alle dere! Har ikke blogget noe i dag fordi jeg dro rett hjem til Martine etter skolen (ja hun er tvilling med Thea og nei jeg var ikke med begge, fordi Thea var med noen andre hjem, we don’t hate each other or anything okei?) Vi tenkte at siden det er mandag så fortjente vi litt god lunsj så vi dro på butikken for å handle litt. Klokka fem måtte vi på TG – trafikalt grunnkurs i TRE TIMER! whaat thee fish? xD Ikke for å være negativ eller noe altså, meen det var faktisk dritkjedelig.. Og jeg skulle blogge til Martine, men alt gikk så tregt og de har ikke mitt elskede redigeringsprogram Gimp, så da rakk jeg det bare ikke.. Men nåå er jeg her.

Haha har hørt veldig mange som blir sulte av å lese bloggen min! Kanskje ettersom bloggen heter MATholck og jeg bare elsker å ta bilder av mat generelt! Men da tenkte jeg hvertfall at jeg burde stå for det jeg elsker mest, og nemlig fortsette med herlige matbilder, haha matblogg neste kanskje?

Vi tenkte å være såå sunne å bare kjøre hele jordbær i mikstmasteren med den grønne greia oppå. Det så ut som vi hadde kværna regnbuen eller noe, såå fargerik smoothie altså! Men den var nyydelig!


fiine martine♥

Hva synes dere om bildene?

11 kommentarer

Siste innlegg