spiser når jeg kjeder meg

Heeehei! Jeg må være klar til trening om et kvarter og heer sitter jeg og blogger og drikker kaffe, hva er gaalt med meg?!?! Dette er den forferdelige dagen jeg har ventet på helt siden mandagen, dagen hvor jeg må øve på to prøver og skrive en innlevering, could it get any worse?  Ja jeg kunne jo hatt to innleveringer også eller tree! Men i tillegg så har jeg trening fra klokka ni til halv elleve noe som gjør at jeg ikke akkurat får bedre tid!

Haha foresten, jeg har faktisk spist såå mye mat i dag, komisk å tenke på. Når jeg kjeder meg tar jeg meg selv ofte i å bare stå å spise noe, nøtter, kjekser, eller hva som helst egentlig. Krevde taco til middag i dag, spiste sikkert 11 skjell og 2 lefser, klarer aldri å kontrollere meg når jeg spiser taco. Så sovnet jeg i tre timer, som jeg egentlig skulle PUGGET i, yess bra mathilde. Så da måtte jeg lage meg kaffe og litt mat når jeg våknet… Haha så for å slippe å pugge fant jeg ut at jeg ville lage meg ansiktsmaske, ja hehe, av alle verdens ting. Så nå sier jeg bare LYKKE TIL I MORGEN på prøvene!!

Faen nå er det ti min, ååh. Ja okei men jeg har vært en dårlig blogger i uka her, synes hvertfall jeg, men takket være alle søte kommentarer prøver jeg så godt jeg kan hvertfall. Fra klokka (eh når slutter vi i morgen?) la oss si fra klokka 3 da skal det være masse kule blogginnlegg her!! Hehe. Hadehade nå må jeg stikke.

LOVE YOU GUYS

 

15 kommentarer

Siste innlegg