min lørdag

Hei dere! Lå i senga å bare duppa til klokka halv ett da et kjent fjes stakk hodet innom døra på rommet. That was Katrine ya’knoow. Så jeg bare årdna meg litt god frokost og stressa ræva av meg for å rekke den j*vla bussen. Og når vi kom ned på holdeplassen sto det sto det at den gikk om NI MINUTTER, all of that stress for nothing. Men jeg, kat og Johanna tok bussen til byen etter de ni lange minuttene og møtte Hanna hos frisøren, H2, hun skulle nemlig klippe seg kort, ble driitfint. Men fyy så dyrt det er! Kosta liksom 800kr for en hårklipp. Har desverre ikke noe bilder der det vises godt.

Jeg kjøpte meg ikke noe som helst, sparer til noe dyrt og fint. Men vi spiste hvertfall på Graffi, ikke no sjokk kanskje. Og etter det møtte vi my darlig, Aurora, vi bare snakket og lo and had a great time. Og akkurat i det vi hadde en av våre tusen latterkramper kom det bort en fyr og bare: “Ka det e som e så morsomt? Jaja latter forlænge jo livet” Det stoppet ikke akkurat min latter, hahaha.


yeah you sexy theeng

Hva har dere gjort i dag?

7 kommentarer

Siste innlegg