JUST ARRIVED

Hei fiine dere! I overskriften står det at vi akkurat ankom, og det er ikke helt sant. For vi kom fram til København klokka åtte i morrest, men jeg har ikke fått postet dette innlegget før nå pga rævva internettilgang. Så nå blogger jeg faktisk fra mobilen. Altså jeg har lagt over bildene fra kameraet til maccen og videre derfra via iTunes over til iphonen. Så her ligger jeg i senga, utslitt etter dagen og bruker drøssevis av penger på 3G nett, FLOTT! Hvaaa gjør jeg ikke for bloggen

my looove

dagens frokost

fiine mamma

Jeg har skikkelig problemer med å få lastet opp bildene på bloggen, altså jeg får det rett og slett ikke til. Jeg har internett osv, men jeg får bare ikke lastet opp bilder. Noen som vet hva jeg bør gjøre?? For dere ser at det blir sugen kvalitet når jeg laster opp fra mobilen, og deet gidder jeg ikke! Noen som kan hjelpe meeeeii?

9 kommentarer
    1. Æ skjønt ikke heeelt det du ment på slutten av innlegget, men det æ faktisk vet da, e at du kan “del nett” mellom iphonen og maccen ved å gå innpå innstillinger på telefon. Så hvis du legg bildan over fra maccen så bli det sikkert bra kvalitet? 🙂 Kan hend du visst det og har prøvd eller gjort det da, men æ si det nå lææll 🙂 du får kos dæ!

    2. Mathilde, pleeeease, can you write more about Thea( she is sooo beautiful) and Martine( she is pretty too), maybe they could be your guest bloggers, just like Nora recently was.
      Did Thea wear teeth braces? She has beautiful smile.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg