masse bilder

Hei dere! Dere veeet den uka rett før vi skulle dra på båtleir så var jeg på innerøya med Thea og Martine, ehm nå husker jeg ikke om jeg faktisk haar publisert bilder derfra, men jeg tror ikke det…? Haha legger ut noen uansett jeg. Også noen kollasjer fra hyttetur, båtleir og kk-festene.

aah lagde hjemmelaget ripsmilkshake!!

fiine tvillingene

haha ikke spør meg om hva vi holder på med på bildene over….

bare chillen max lizm

Fra innerøya:

Fra båtleir på Fosen:

Dere har sett en del bilder fra båtleiren, men her er noen stygge mobilbilder som ikke ble publisert. Og han kjekke gutten dere ser nederst til høyre er Erlend, og damer han er singel!

Fra Kystkultur dagene i Lysøysund:


Møtte faktisk sykt mange blogglesere der, såå koselig. Skulle foresten hilse fra to jeg ble ganske godt kjent med, Kate og Miriam (er på noen av bildene over)! Kjempe søte begge to. Skrapte sammen noen bilder fra den helga, ser utrolig uryddig ut, men dere ville ha bilder såå. Lå over på hytta til Thea og Martine, og på kveldstid var vi ute med mange koselige folk. Og på dagen satt vi sammenklemt i en campingvogn, haha det var jeg, tvillingene, Hanne, Silje og Nora for det meste. Ble en minnerik helg.

Sorry for et veeldig uryddig innlegg, men hva synes dere om bildene?

6 kommentarer

Siste innlegg