KONKURRANSE

Hei dere! Nå kjører jeg en liten konkurranse, den er ikke stoor. Men jajaaaa. I sammarbeid med 3t-Treningssenter kan dere vinne en trenings t-skjorte. Jeg deler ut fire forskjellige farger og trekker fire vinnere. Dere kan velge mellom, xsmall, small, medium og large. Den jeg har på meg er xs.

Alt dere trenger å gjøre eer:

Like facebook siden min HER

Kommenter dette innlegget med hvilken farge du vil ha, hvilken størrelse, oog mail-adressen deres!


med lommer på baksiden da, kuult.




 
haha veldig dårlige bilder, men de er skikkelig fine altså! og nå tipper jeg aaalle kommer til å ta den lyseblå og rosa, men de to mørke er råfine! Lover, jeg har dem :-))

Såå jeg håper flere deltar, og husk og like facebook siden og kommentere mail, str og farge!♥ Lykke til!

230 kommentarer

Siste innlegg