UKENS SPØRSMÅL

 

Går du i samme klasse som Aurora?

Neei, går ikke på samme skole heller.

Kan du si hvor du har kjøpt det? (skjørtet)


Jeg har kjøpt det i London på American Apparel.

Liker du håret ditt ?

Hvis jeg hadde hatet det, hadde jeg helt sikkert farget det 🙂

Blir du ofte kalt ginger?

Haha jaa, men det er bare av venner osv. Og hvis noen som jeg ikke kjenner kaller meg det for å være frekk liksom, såå ler jeg bare av dem.

Blir du fort brun?

Jeg blir ikke fort brun i forhold til brunetter osv da, men i forhold til andre rødhårete såå har jeg nåkk litt mer pigment enn de fleste tror jeg. Men det er jo veldig forskjellig fra person til person.

Hvordan oppfører du deg mot di som kaller deg navn?

Jeg har såppas selvironi at den som mobber meg mest for hårfargen, er helt klart meg selv. Men har egentlig aaldri skjønt greia med det der. Altså det er jo akkurat det samme som å ha brunt hår, eller blondt eller what ever. Såå mange blonde jeg har sett som er likbleke, ikke at det er noe galt med det, skjønner bare ikke hvorfor enkelte rødhårete blir mobbet osv, synes det er kjeempe fint jeg, spesielt de som har sånn naturlig helt rødt nesten. Men helt ærlig så kunne jeg faktisk ikke brydd meg mindre og tar meg absoultt ikke nær av sånt tull.

Heeyy, i lov your videos!!!!!! how you editor it? please rpl:)))))))

Haha taakk, jeg redigerer i imovie på mac! 🙂

Kan du si hva den siste sangen fra innkjøp del to heter?

Feelgood – A-Lee ft Elisabeth Carew

Tror du at du kunne hatt spørsmålrunde ?:)

Deeet skal jeg sørge for!

Hvor er toppen fra?


Den er fra New Look i London.

Noe mer dere lurer på til neste gang?

18 kommentarer
    1. Hvor har du kjøpt det røde bånnet du har i håret ?
      utrooolig fint !
      elsker både deg , bloggen og håret ditt !
      Er fast leser ! 😀

    2. har du vært på leirskole før med klassen? vist du har vært, hvor var dere å var der en annen klasse fra en annen skole?

    3. Utrolig pent: )
      Takk får at du kommenterte på vennina mi sitt innlegg.
      Kan du kommentere på mine og ? hehe, Takk får det du kommenterte på bloggen våres <3 Fast leser fra nå av !

    4. digge bloggen din! har lest den i ca en uke, å må bare titte innom hver gang jeg har muligheten!! 😀

    5. Har rødt hår selv og kjenner meg skikkelig igjen med selvironi og å ”mobbe” meg selv. har fått noen kommentarer osv, men de fleste sier det er fint:)
      fin blogg 🙂

    6. hei 🙂
      lurer ikke på noe akkurat nå.. men ønsker meg treningssinnlegg og sminkevidoe/der du forteller hva av sminke du bruker 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg