UKENS SPØRSMÅL

Har fått mange spørsmål igjen om Runwaydreamz shortsen: Hvilken str og hva kostet shortsen?

Jeg har størrelse XS og den kostet litt under 2000 kr med frakt, toll og moms.

hvor er den toppen som du har på deg på headern din fra ?

Den er Johanna sin, og er fra Bikbok. Men de selger den nåkk desverre ikke nå lenger.

jeg tåler heller ikke hvetemel og lurte bare på om det var mye glutenfritt i london? Skal der om noen uker 😉

Jeg merket egentlig ikke noe forskjell fra Norge da. Jeg har som regel med meg nåkk av brød og alternativer, men foreksempel på hotellet var det null problem fordi de hadde masse glutenfritt. Og ellers spiste jeg egentlig sushi og biff og drakk kaffe fra starbucks 🙂

Kjenner du ei som heter toril ebbesen? I så fall;hvordn kjenner du henne? Vet du hva hun jobber som?

Dette spørsmålet flyttes direkte over til gruppa der jeg beholder alle de mest randome spørsmålene jeg får. Jeg tror det er frysøren til to av venninnene mine, så hun jobber som frisør. Og jeg kjenner henne ikke så godt nei.

Ååå, jeg lurer såå, er Thea og Martine tvillinger? De er så sinnsyyyyykt lik!!!<3

Haha jaaa de er tvillinger.


Thea, Martine

Kan du lage en video fra London?

hm joda kanskje, ja kan jo det. Kanskje litt sent nå, men vi får se.

Har du basseng på hytta:o?

ja

Hvordan sminker du deg??


sånn ca

Hva gjør du for å få så fin kropp? Kan du lage treningspogram og hva man burde spise?

Gjør vell absolutt ingenting annet enn å spise usunt og trene håndball. Kan sikkert årdne et inlegg om trening ja 🙂

 

Noe mer dere lurer på?

5 kommentarer
    1. Heisann!
      Hørte at du leste bloggen min veldig koselig, det setter jeg stor pris på. Men tittet innom bloggen din du er utrolig søt jente og likete bloggen din godt. Jeg skal følge med videre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg