tentamen it is

Hei da er jeg i gang med tentamen, NYNORSK. elske nynorsk ass. Nei. Dagen her begynte helt jævlig, med at jeg forsov meg til fem på åtte så jeg måtte hive på meg noe klær og kaste mac’en i veska. Ja jeg kastet det hardt ja, skikkelig hardt haha neida. Men i morgen er det matte så i dag skal det pugges! Det er egentlig litt chill med tentamen, masse mat og godteri som man kan spise i timen. Ikke at jeg spiser godteri da, høres litt usmart ut. Men druer, osteloff, boller, iste og dundersalt er seriøst tentamens must! Lover dere.

Ha en fin dag videre dere!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg