trene trene trene

Nå er jeg utslitt, har spilt kamp. Og ettersom jeg vet jeg har noen lesere fra Charlottenlund så vil jeg hilse å si til jentene der, grattis med en fortjent seier….. 🙂

Okei meen, når jeg kom hjem for ca 2 sek siden så tenkte jeg liksom jaa frustrerte fruer. Så kom jeg på at, nei har en støgg naturfagprøve i morgen jeg så :D:D::D jeg er ikke sinna liksom. Så her kommer enda en hilsen til alle de heldige jentene, og guttene for den del som kan kose seg med frust i kveld!………….

kveldsmaten, sunn etter trening 


Har begynt å trene litt skikkelig nå, snart sommer ogsånn og daaa. Fikk foresten en pakke i posten i dag som ga med enda mer motivasjon! 

Interresert i å vite hva jeg fikk?

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg