videoblogg: UNBOXING + rabattkoder

God lørdag! Litt sent ute her, kanskje ikke så mange som leser blogg eller ser vlog en lørdag ettermiddag, men i disse dager, what else is there to do really?? Jeg sitter nå her og redigerer og legger ut, så jeg er en av dem uten mye planer i hvert fall. Har bare vært på trening i morges og handlet inn til tapaskveld med Frida og Maja.

Uansett, her kommer en unboxing av to pakker, en fra 3T-shop og en fra Chiquelle, begge er samarbeid/reklame. Rabattkoden på Chiquelle (HOLCK25) er aktiv nå, så det er bare å shoppe i vei. Koden på 3T-shop (HOLCK20) er aktiv fra i dag klokken 00.00 og i 48 timer deretter, så derfor tenkte jeg å poste nå så dere kan gjøre klar handlekurven hehe. Treningssenter-trening eller hjemmetrening, treningsklær er vel motiverende anyhow. Hvis dere liker videoen gjerne gi meg en tommel opp og spør meg om dere lurer på noe angående størrelser. ENJOY.

 

5 kommentarer

Siste innlegg