3 måter å style skjørtet på

Skjørtet jeg kjøpte meg sist bytur med meg selv er veldig sommerlig. Det minner om et annen skjørt jeg kjøpte på Cubus i sommer, som jeg brukte mycke, men som er mer eller mindre ubrukelig når været i Trondheim finner tilbake til sitt stormfulle, iskalde seg. Men med et slikt skjørt kan man egentlig gjøre mye, hvis man bare bruker fantasien. Her er tre ulike måter å style skjørtet på.

Helt ordinary cutiepie i 20 grader og sol 

litt mer tilnærmet bytur, evt med strømpebukse og sneakers (oversized t-shirt over skjørtet)

med eller uten belte

med en liten vri (oversized skjorte)

med sneakers eller sandaler

Hvilken av dem likte du best?

1 kommentar
    1. Den siste ble min fave! Digger å kombinere girly skjørt med oversized strikkegensere – gjør det litt mer casual men fortsatt fint 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg