Uken som gikk #2

Hei sann, det er tirsdag og jeg tenkte å kjøre en kort oppsummering av forrige uke før jeg begir meg ut på denne siste uken før jul. Jeg skrev egentlig dette innlegget etter trening i går kveld, men oppdaget til min store fortvilelse at Safari ikke funket på macen. Så da måtte jeg ta med babyen på jobb i dag og få data-eksperten på kontoret til å se på det. Det tok han to minutter å fikse det. Anyways her kommer uken som gikk.

Ukens serie:

Det har nok vært Orderud som har vært på tronen den siste uka. Jeg og Maja kom litt sent i gang.

Ukens craving:

Off det er fasan meg sjokolade, haha men det er jo jul

Ukens matrett:

Ribbe og medisterkaker. Var på julelunsj med slekta på pappa sin side på søndag og spiste julemat for første gang denne jula, og nammm det var bedre enn jeg husket. Dette blir en fet jul.

Ukens film:

Jeg har faktisk sett mye film denne uka, ikke noen spektakulære som egentlig fortjener en review, men jeg har sett De Utrolige 2 og The Spy who Dumped me (haha). Leide også Red Sparrow med Jennifer Lawrence, men kastet inn håndkleet etter sju minutter med way too much russisk aksent, sex og død. Og sist men ikke minst så jeg to julefilmer på søndag kveld med Sanne og Hanna. Først Hjemme Alene 1 og deretter Merry Friggin Christmas. Uansett da, prisen for ukens film går til Kevin McCallister og gjengen  😉

Ukens opptur:

Ferdig med eksamen vel!!!! Utrolig deilig å ikke sitte på BI dag ute og dag inne med nesa nedi en bok og tre Nocco innabords.

Ukens nedtur:

Hmm nå må jeg tenke meg om. Jeg tror ukens nedtur blir ukens tanke denne uken, og det er at noe må gjøres med elva i Trondheim. Den er iskald og livsfarlig, og den ligger helt usikret midt i alt som skjer i byen. Enda en savnet person i Trondheim natt til søndag, akkurat samme for en ukes tid siden. Noe må gjøres, det er det ingen tvil om.

Ukens sang:

Alle av Billie Ellish

Ukens treningsøkt:

Nei skal vi si forrige ukes styrkesirkel på Olympiatoppen da. Den er alltid jævlig der og da, men veldig digg etterpå. Vi kjører mellom 13 og 16 øvelser, 20 sek arbeid, 20 sek pause x 3 runder på hver øvelse.

Ukens gledings:

Tradisjonell jul på Røros med fammen og tre dogggs i år, det gleder jeg meg til. Vi drar vel oppover den 22.desember og reiser hjem igjen 2.juledag.

Ønsker dere en fin dag videre!

1 kommentar
    1. Off, tenker også på den elva i blant …

      Håper du får en fin jul og ferie, synes det alltid er like koselig å se bilder fra julen din på Røros! Skikkelig tradisjonelt og koselig. Selv sånne små øyeblikk og stemningsbilder er så fine! God jul <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg