Outfit of the day

Hei sann! Det ble ikke noe blogging i går, men det ble en hel del vlogging! Det gjenstår bare å redigere et par hundre klipp så kommer den. I dag må jeg innrømme at det ble en luuugn start på dagen. Jeg hadde en avtale klokken ett, en shoot med Lene Marie på Høyer. Vi skulle egentlig gjøre det klokken ti, men været var veldig lite medgjørlig så vi fant en luke med til dels oppholds midt på dagen. Dermed hadde ikke jeg noen planer før det, så det ble fort egg -og avokado toast til frokost med et par-tre episoder spansk serie på Netflix før jeg kom meg ut. Nå skal jeg komme i gang med å redigere, vi blogges!

Skjorte fra NA-KD

Bukse fra Mango

Sko fra Steve Madden

Håper dere har hatt en fin dag så langt! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg