juli 2017

days like dis

Hei dere! Har dere hatt en fin helg? I Trondheim har det vrt supert vr hele uka, og det har vi faktisk klart utnytte litt. P onsdag hadde vi en liten grillkveld hjemme hos meg i hagen, og i dag dro vi i Rotvollfjra. Okei har kanskje ikke gjort mye crazy for utnytte finvret, men gode minner blir det uansett. N sitter jeg, Hanna, Maja og twinsa og chiller i sofaen og snakker om livet, og litt senere har vi tenkt kjre til Hestsjen og ta et kveldsbad. Her er noen bilder fra en kveld tidligere i uka ♥ Ah jeg kommer til savne kvelder som disse.

Usynlig treningspartner

Morn morn dere! Okei klokka er snart fem, jeg dropper den. Men n sitter jeg nydusjet i sofaen og spiser en typisk frokost, s jeg fler veldig at det er morgen. Jeg har ikke gjort mye i dag, men det er jo alltids digg. Jeg vknet tidlig, sto opp og satte meg akkurat her hvor jeg sitter n nok en gang, med frokosten min og begynte p Snikskytter p Netflix. Det ligger an til bli godt likt serie av meg det alts. Og i mens jeg satt her, s brukte jeg tre timer, fra klokka tolv til tre, p prve overtale folk til bli med meg lpe intervaller i Gransen, haha. Klokka tre ga jeg opp, og dro dit i eget selskap, veldig trivelig det ogs alts.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jeg lp en slags kort lype og latet som jeg hadde med meg en partner, s jeg (og min usynlige venn) lp stafett-intervaller. Det vil si jeg lp lypa, tok tiden, og idet jeg kom i ml, lp min usynlige venn, samtidig som jeg hadde pause, s lp vi annenhver gang da sant. Lypa tok ca ett minutt, og jeg tok den 12 ganger (6x2). Og etter det tok jeg en bonusrunde i trappa bare for ha gjort det liksom.

Hva har dere gjort i dag?

Dagens

Her kommer en blanding av dagens antrekk og dagens innkjp. Det er ikke til legge skjul p at innkjpet ikke kunne passet bedre til antrekket jeg hadde p meg, s da kombinerer man. To fluer i en smekk. Jeg kjpte denne rheite jakka fra Puma p Livid Jeans for 499 kr.

Jakka er jo da fra Livid' Jeans

Snekkershorts fra Urban Outfitters

Singlett fra Zara

Hrbnd fra Ali-Hop

Sko fra Birkenstock

Hva synes dere? Harry eller hot lizm

Lunchin'

Disse dagene har vrt herlige, jeg har ikke noe spesielt jeg skal gjre, s jeg fler meg relativt fri. Det eneste jeg vet er at jeg skal trene, men det gjr jeg unna fra morgenen av og etter det er det fritt fram til gjre hva som helst. S i dag dro jeg og Martine til byen, egentlig bare for ta en kaffe og g en tur i finvret, men det ble fort en skikkelig god lunsj og litt shopping ogs. Vi gikk til Hagen ved Solsiden og spiste der. Skjnne Melissa tok oss i mot og serverte oss en nydelig koreansk rull (min er glutenfri, uten lefse), i tillegg til bde gul og grnn juice og raw sjokolade kuler.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Etter vi hadde spist en sen lunsj, gikk vi innom Livid Jeans og Lounge, som er to av favorittbutikkene vre i Trondheim. Jeg var p utkikk etter en jakke p Livid og Martine kjpte seg en supercute topp p Lounge. Kjolen Martine har p seg er forresten fra Samse. Jeg kan vise dere jakka jeg endte opp med senere.

Photoshoot med Hyer

Hei dere! Jeg tar meg i tenke borte bra, men hjemme best for tiden alts. Det kjennes godt vre hjemme, jeg har jo de samme folkene rundt meg uansett, men det er noe med denne byen. Jeg bare trives i Trondheim rett og slett. Spesielt nr det er finvr og ferie da hehe. I gr utnyttet vi finvret med en photoshoot for Hyer. Jeg, Maja og Marte var med for Bysen elite. Vi var heldige med vret og fikk fotografert deler av noen nye kolleksjoner.

Her er noen bilder vi tok med mitt kamera underveis. Bildene som skal brukes kommer ikke ut helt enda, men jeg kan muligens vise dere nr de kommer.

Bildedryss

Hei dere! Da er me tilbake p norsk jord igjen, og tre uker med ferie er omme. Malaga-turen var det siste hydepunktet, og det ble en perfekt avslutning p sommerferien. Skolen starter ikke helt enda, s snn sett har jeg fortsatt ferie, men hndballen starter p mandag, s da er det right back to rutiner.

Vi kom hjem fra Malaga i gr, tok flyet i tolv tiden p formiddagen, noe som passet meg mye bedre enn flyturen til Malaga, som gikk midt p natta og fucket opp dgnrytmen min helt. De siste dagene var helt chill, vi gjorde egentlig s og si det samme hver dag hele uka. Sto opp tidlig, gikk til treningsstudio, trente, gikk tilbake til leiligheten og spiste frokost, gikk til stranda, l der til vi ble friterte kyllinger hele gjengen, tok taxi hjem, slappet av og spiste sjokkis, begynte sakte men sikkert ordne oss, dro ut for spise middag, og dro tilbake til leiligheten i halv tolv tiden. Med andre ord ikke noe motherfuckin mad ass fyllatur. Og det var helt greit. Ville ikke hatt ferien noe annerledes. Perfection in mi eyes.

Her er noen bilder fra turen som ikke har blitt postet.

Jordskjelv p ferie

I dag kom vi oss p stranda i tolv-tiden etter treningskta, og siden har vi ligget pal og lest bker og sovet p hver vr solseng. Det er to hele dager igjen, og vi har ingen planer om gjre noe som helst annet enn vi har gjort hele uka. Merker at innleggene begynner smelte sammen, for som sagt s gjr vi det samme hver dag, men det fr bare vre. Snn er det nr man er p ferie. Forresten s vknet vi jo til nyhetene om jordskjelvet rundt Tyrkia og Kos i dag, hper de som er p ferie i de rammede omrdene kommer seg trygt hjem igjen.. ♥

Trening uten aircondition

Hei og hopp, god morgen! N skal vi oppe og trene, og planen er trene eksplosivitet. I gr trente vi p Reebok Sport Center, som ligger en liten oppvarmingstur unna leiligheten. Det er et veldig lite senter, med drlig aircondition, men det er det billigste, til 5 euro per "session", alts ca 49 kr. Men vi trener som regel p det senteret nr vi kun i hovedsak har intervaller p planen, fordi det ikke er s bredt utvalg av styrkeapparater. I dag derimot skal vi p et annet senter vi ogs har vrt p, Viva Gym, som er mye strre, mer moderne og har mange flere styrkeapparater. Fair enough koster det dobbelt s mye, alts 10 euro.

I gr lp jeg 30/30 intervaller x 10 x 2. Jeg begynte med noen drag p 17 (hastighet) med 1 incline (oppoverbakke), s gikk jeg opp p 18, og endte opp p 19 til slutt. Etter lpinga trente vi overkropp.

Til frokost etter treningen blir det fort riskaker med nutella og banan. Det er ikke s veldig bra utvalg av glutenfrie brdvarer her, s hittil har jeg overlevd p et brd jeg tok med meg, men n er det tomt s da fr jeg vre litt kreativ.

Lunsj til 3 euro

Hola amigos. Hvordan er vret hjemme i norden da (eller eventuelt andre land)? Har hrt at det er blitt litt bedre i Trondheim i hvert fall, og det varmer et solbrent hjerte. Her er det sol og finvr, heldigvis er det ikke for varmt. Jeg hrte det skulle vre heteblge i Spania denne uka, men vi har ikke merket noen uutholdelig hete s langt, s vi klager ikke. Litt solbrente er vi hele gjengen, men det er jo snn man m regne med. Rompa mi er knsjrosa og puppene har ftt en mer jordbr-is med litt lys sjokolade i, kind of color. Men vi storkoser oss!!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I gr spiste vi lunsj p en litt artig plass. Jeg tror den het Soom og l ved havna. Det kan vel sammenlignes med en slags Burger King, bare med baguetter og at det var litt mer restaurantfeeling. De hadde en del glutenfrie alternativer, s det var jo gyy. Det var jeevlig billig, men vi skjnte fort at det var meningen kjpe seg typ fire baguetter hver, ikke en, for de var knttsm haha. Men lunsjen kostet oss ca 3 euro, alts typ 30 norske kroner.

Feeling cute

God kveld ♥ N har vi nettopp kommet tilbake til leiligheten etter nok en fin kveld ute. Jeg tenkte bare poste en aldri s liten outfit fra i gr kveld fr jeg hopper i seng med damene. Vi skal oppe trene igjen i morgen tidlig, det har vi gjort alle dagene vi har vknet her, og det fles veldig digg, dagene virker s lange.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

In love med denne toppen, den er Johanna sin, fra Zara. Fler meg veldig st i denne alts, en pause fra den ellers litt mindre rolige stilen jeg foretrekker til vanlig. Shortsen er fra Second Female, kjpte den p Hvaler, hrbndet kjpte jeg p Ali-Hop her i gr.

Hangry kids

Heia! I gr kveld tok vi turen til havna for se hvordan livet var der. Det er bare en liten walk unna leiligheten vr, og det er jo bare trivelig. P havna var det kjempestemning, en del butikker og mange restauranter. Vi gikk litt i butikker frst, jeg kjpte meg solbriller, Johanna og Nora kjpte seg noe sminke, og barna (Maja og Martine) fant seg et hoppeslott  se p (i dag er sjansene store for at barna prver hoppeslottet). S ble Maja hangry og vi mtte finne oss en restaurant asap <3 Vi landet p en Mexican slash Indian restaurant, og vi fikk servert nydelig mat. De hadde tilogmed glutenfri soft tacos, og da blir jo a matholcken s gla. Mette og fornyde vendte vi hjemover.

Jeg spiste chicken fajitas med glutenfri tortillas. Delischh.

Den beste tiden

God kveld! Etter vi hadde solet oss i noen timer i gr, dro vi tilbake til leiligheten for slappe av litt og nyte den beste tiden i syden hvis du spr meg - nydusjet med aftersun klistret mellom rompa og lakenet p senga, munching av snacks, og blogging for min del (stalking p insta for andres del kanskje). Etter en liten stund ordnet vi oss og dro ut for spise middag. Vi ligger midt i turistparadis og det er jo litt av sjarmen. Masse minimarkets og fine damer som selger armbnd og smtteri. En utrolig koselig kveld. Og n sitter vi her, second night, og flger det samme mnsteret. Vi blogges ♥

Maja, Marty, Johanna, Nora og meg ♥

Greetings from Spanien

Hei sann fra Spania! Dagen i dag har vart i eevigheter, fles det som. Flyet til Malaga gikk klokka seks i morrest (natt), s mye svn fr den tid skal jeg ikke skryte p meg. Rettere sagt ble det ingen svn i det hele tatt. I gr kveld da jeg kom hjem fra Hvaler var jeg helt skutt og bestemte meg for hoppe i seng s fort jeg hadde pakket ferdig, men jeg suger til pakke s jeg gikk og sullet fram til klokka elleve, stekte meg en pizza og ble sittende oppe. Makan til dgnrytme.

Men uansett, vi kom oss til flyplassen, fikk sovet litt p flyet og var gira p livet da vi landet i Malaga. Vi tok taxi til leiligheten vr som ligger ganske s i sentrum av Malaga, med gdistanse til stranda. S vi har ligget p stranda i hele dag og badet og slappet av. Nr vi vknet, litt over fire, etter at alle hadde sluknet, hadde sola forsvunnet bak noen skyer og vi gikk til et supermarked og handlet inn masse mat som vi tok med og innredet leiligheten med. Nr mat er livet.

Fan s bra uke

Neimen hello! Da er jeg en svipptur hjemom Heimdal, etter en unforgettable(-french montana) uke p Hvaler. Det er den beste uka jeg har levd so far i livet mitt tror jeg, noe jeg sier hvert r etter den samme turen, men jeg mener det. Selv om vi jentene ikke kunne kjent hverandre noe bedre enn vi allerede gjr, s er det mye som skjer p et r, mye vi gr gjennom sammen som gjr oss enda sterkere og enda tryggere p hverandre. Og p disse turene s kommer det frem s alt for godt hvor viktige vi er for hverandre og hvor utrolig heldige vi er som har et slikt forhold til hverandre. Vi er sstre som krangler og ler, er frekke i kjeften til hverandre og vet akkurat hva som skal til for f hverandre i bedre humr igjen. S spr du meg blir turene bare bedre og bedre med rene. Jeg har vondt i fttene etter ha besteget fjell i hyhler klokka fire om natten, vondt i hodet etter sovet for lite for ikke g glipp av et sekund for mye, og vondt i smilebndene etter ha ledd meg til trer flere ganger om dagen. Konklusjon: Det har vrt ei fan s bra uke.

Et kroneksempel p en utfordring med tanke p at vi er s mange, og da skal det sies at vi er mange med mange sterke meninger, er hva man skal ha til middag. 13 jenter, 7 kvelder, og en million forskjellige forslag og muligheter. Men lsningsorienterte som vi er s ordner det seg uansett. Fram til i gr hadde vi klart bli enige om alle middagene uten problem, men p lrdag var vi hangover og da har man sine sre favoritter som m respekteres. Dermed laget vi salmalaks med ris og soyasaus til de som ville ha det, nachos til de som ville ha det og pasta carbonara til de som ville ha det. S spiste vi middag sammen.

N skal jeg pakke ferdig kofferten min som ligger fint plassert tom p stuegulvet at the moment, hoppe til kys og lade opp til nok en ferietur. Denne gangen til Spania, med fire av de samme jentene. Vi fant ut at vi ikke orket vre hjemme i kaldt regnvr, s vi drar til Malaga i natt og blir en uke.

De siste 48 timene

Hei igjen! Grsdagen er den lengste dagen jeg har levd p lenge. Herlighet s mye vi har klart stappe inn p de siste 48 timene. Noen av oss har vrt vken i 33 timer, med typ en og en halv times powernap, and that's it, mens andre har ftt sovet ut litt i dag. Dere skjnner, vi var ute p livet i Strmstad i gr, bevisst p at vi ikke kom oss hjem fr morgenen etter. Vi tok nemlig ferga over til Strmstad klokka seks p ettermiddagen, og det var den siste ferga som gikk, fr den neste klokka ni morgenen etter. Og mlet i mellomtiden var finne oss et vorspiel, en fest og et nach for s selvflgelig rekke den samme ferga tilbake til Skjrhalden igjen etter soloppgang. Med andre ord s hadde vi ingen plan what so ever. Men vi elsker det spontant og det hele gikk pretty damn smooth om jeg ska f si det sjl.

Vi spiste middag p Skagerak ved havna i Strmstad, og begynte snakke om hvordan vi skulle finne oss et vors. Vi kjenner ingen her og som sagt hadde vi ingen plan. Men s spottet vi noen kjekke svensker p et bord litt bortenfor, s vi gikk bort og spurte hva deres plan for kvelden var #noshame. Dermed ble det ordnet med vors hjemme hos en av pojkarna der. Videre gikk kvelden til The Cod, som er en uteplass i Strmstad, hvor vi ble kjent med flere nye folk som tok oss inn i varmen resten av kvelden. Og tro det eller ei, men hele gjengen kom seg p ferga klokka ni i morrest, like gla som da vi gikk i land i nabolandet kvllen frut. Her er noen pics fra tidligere p dagen i gr.

Rekeaften

Hei! I dag ringte vekkeklokka halv tte, og jeg, Johanna, Ida, Anna og Maja kjrte avgrde til Fredrikstad for trene p Krkery treningssenter. Det ble en tidlig, men god kt. Vi trente litt forskjellig bein og overkropp. Sola var allerede oppe da vi dro klokka tte, s da vi kom hjem igjen halv tolv var det bare slenge seg p brygga og ut i havet. Nok en dag med sol og sommer her i Blingshavn. Etter flere timer i sola med bading og stupe-ving tok vi p oss trre klr og kjrte bten over til Sand for spise lunsj. Eller lunsj og lunsj.. Klokka ble fem fr vi rakk f maten, og vi var s sultne at det var p hengende hret fr hele gjengen ble hangry (hungry+angry), men vi overlevde med humret i behold.

Vi kom hjem fra "lunsjen" klokka sju, og da hadde vi allerede kjpt inn tte kilo reker som vi skulle spise til "middag", s det ble en sen rekeaften klokka ti i kveld. Men hva er vel bedre enn laaange sommerdager.

Ut mot havet

Hei! I gr kveld bestemte vi oss litt spontant for dra ut, og slike spontane kvelder m vre den beste oppskriften p det som ender med phrasen "bad decisions make good stories". Denne kvelden ble da intet unntak. Vi begynte drikke vin og andre saker etter vi hadde spist egne pizzaer p grillen p verandaen. Da hadde vi ogs snakket med noen som hadde hytte p en y et lite stykke unna. Og vi tenkte seff at det hrtes ut som en strlende ide, kjre et stykke med bil til en brygge (en av oss var edru) og bli hentet med bt der. S kommer oppflgingssprsmlet; hvordan kommer vi oss hjem etter festen? Nei det hadde vi ikke tenkt p. S nr klokka tikket mot tre og btfreren som hadde hentet oss, selv hadde drukket, gikk det opp for oss at vi var stuck p ya.

Lang historie kort; vi kom tilbake til hytta, gende i sola, klokka sju om morgenen. Vi spiste litt nattmat/frokost fr vi gikk og la oss, ganske utslitte, men med overraskende godt humr. Men sola var jo kommet p himmelen, s klokka halv elleve sto vi opp, etter tre timers svn, smurte oss inn med solkrem og rigget oss til ute. Der har vi ligget til n, snakket, sovet, lest bker, spilt bordtennis og flere spill. For en digg dag. N er halve gjengen p vei til butikken for handle inn til middag, mens andre halvdel sitter i hytta og spiser is, lakkerer negler og blogger.

Nakenbading

I gr startet vi dagen med ei rolig (not) intervallkt. Vi jogget ca 2,5 km som oppvarming, til vi kom til den bakken vi bruker lpe i. S kjrte vi ulike typer bakkeintervall, til alle var utkjrt. S jogget vi hjem igjen og ordnet oss en real fellesfrokost. Vi hadde allerede kastet i oss en banan og litt havregryn fr kta.

Etter frokost freshet vi oss opp litt og kjrte til Fredrikstad for shoppe og spise lunsj. Da vi kom hjem fra Fredrikstad stelte vi i stand bordtennis-turnering. Vi hadde tre puljer, to gikk videre fra hver pulje, kvartfinale med vinn eller forsvinn, semifinale, bronsefinale og finale. Vi spilte til sammen 20 kamper i turneringa haha. Og vant heile shiten sei. Sykt artig med bordtennis faktisk. Etter turneringa var vi nesten svett hele gjengen, s da ble det BADING. Her er noen bilder av oss som bader naken. Neida, badet ikke naken, clickbait deluxe.

Etter en 10 timers kjretur

Hei dere! Da har jeg tatt turen mot varmere strk i Noreg, og befinner meg p Hvaler med girlsa. Dette er jo da den tradisjonelle turen vr, men med rekord i r p 13 jenter. Det er ganske godt gjort at det klaffer akkurat den uka for alle, med jobb og andre ferier, s storfornyd med den. Vi kjrte i gr morrest, tre biler. Vi brukte 10 timer, noe som fltes ut som 4. Og det var inkludert noen tissepauser, en middagsstopp p Elgstua i Elverum, en bollestopp p Espa (det er et must oog de har glutenfrie boller) + at min bil kjrte seg en smule bort og endte opp med noen ekstra runder rundt om i Oslo sentrum, heh. Vi kom n fram til slutt, i like godt humr. Da lempet vi bagasjen inn i huset, spiste en banan og dro p en joggetur haha. Ikke med ml om forbrenne mest mulig cals, men rett og slett for rre p bena etter den lange kjreturen. S ble det nydelig taco til kvelds ♥

En pause fra hverdagen

Hei igjen! Da er det ikke lenge til dette lille eventyret er over. Vi reiser fra Kos i kveld og er hjemme til regntunge Trondheim tidlig i morgen. Veldig rar tid reise p, jeg er ikke vant til dra p kvelden, heller grytidlig om morgenen. Men men da fikk vi hele dagen i dag p bare kose oss og slappe av. Jeg sto opp litt fr tte (for rekke  kapre den beste tredemlla) og lp 1minutters intervaller x 20. Jeg merker at det er mye tyngre lpe her, men jeg har ikke helt funnet ut hvorfor. Det kan selvflgelig vre varmen eller at jeg spiser mindre(eller mer is og sjokkis=)) Jeg spiser kanskje ikke mindre enn vanlig, men vi har kun tre store mltider om dagen - frokost, lunsj og middag - til vanlig spiser jeg flere mellommltider. Men uansett s er syden ment som en pause fra hverdagslivet, s litt annerledes m det vre. Dessuten ligger jeg for det meste langflat i skyggen og er ikke veldig mye aktiv ellers p dagen haha.

Nr jeg kommer hjem er det bare kaste alt til vask og begynne pakke til neste ferie → HVALER ♥ Men frst skal jeg faktisk i bryllup, n p lrdagen, til en lagvenninne som gifter seg. Jeg har ikke vrt i bryllup siden jeg var ett r og var brudepike i mamma og pappas bryllup, noe jeg ikke husker noen ting av, s jeg gleder meg masse!

Hvordan er ferien deres s langt? ♥

Mine treninger i ferien

Hei dere! Fikk en del sprsml om treningene mine i ferien, s jeg tenkte forklare litt. Vi har delt inn de fire ukene i ferien i en lett uke, en medium uke, og to harde uker. Vi har satt opp programmene vre selv, ut i fra hvor mange utholdenhetskter, hurtighetskter, styrkekter og basiskter vi skal gjennom p en uke. Jeg satt opp sommerprogrammet mitt fr ferieplanene var helt spikret, som for eksempel denne sydenturen med familien som kom ganske s spontant. S det ble en tung uke her p Kos, en medium uke p Hvaler, en lett uke i Malaga og enda en tung uke til sist.

Denne uka har jeg sttt opp mellom sju og tte hver dag og trent en kt fr frokost (bortsett fra sndag, da hadde jeg fridag), og noen dager trent en kt fr middag ogs. S hittil har jeg hatt tre tunge styrkekter med bde bein og overkropp, og tre intervalltreninger. Intervalltreningene har vrt 4/4 intervall, 12 x 2 minuttere (med 1 minutts pause), og i morrest kjrte jeg lp i motbakke og noen trappelp. Skulle egentlig ha langkjring, men mllene var opptatt p treningsrommet og det hadde blitt alt for varmt med langkjring ute etter at sola har sttt opp. S jeg fr heller ta igjen den. Hvis dere har flere sprsml, s er det bare sprre! ♥

Singlett fra Reebok HER i medium

Tights fra Reebok HER i small

egendesignet detalj

Hei dere! Husker dere jeg fortalte at jeg ville sy p noe ekstra p en kjole som jeg syntes var for kort og kjedelig, vel her er den fiks ferdig. Ikke s ekstremt stor forskjell, men nok til at det ble en ny kjole - og ingen andre har samme. Kjolen er opprinnelig fra American Apparel, det nederste stoffet jeg(/mamma/Katrine) har sydd p er fra Stoff og Stil. Skoene er fra Samse. Hva synes dere?♥

Morgentrening

God morgen dere! Selv om jeg er p ferie betyr ikke det at jeg har treningsfri. Men heldigvis ser jeg ikke p ferie og trening som kontraster, de kan enkelt flettes inn i hverandre. P bysen elite har vi ftt egne programmer for sommeren, s det er fullt kjr med egentrening. I dag har jeg tung bein p planen, s jeg var oppe klokka sju for gjre meg ferdig fr frokost og fr temperaturen rekker stige opp til 40. Det jeg ikke visste var at gymmen p hotellet ikke pnet fr tte. S da spr man seg selv hva i helvette man skal finne p i en time fr det pner. dra tilbake til rommet for sove var et alternativ. Men s fikk jeg en ide som hrtes enda morsommere ut. S jeg dro p rommet og hentet Booty Builder-strikk og begynte beinkta i trappa utenfor hotellrommet.

Mine er fra 3T-Shop og kan kjpes HER

S enkelt ha med seg disse p ferie, og s mye man kan gjre med dem. Jeg gjorde litt forskjellig, som g opp trappen med brede trinn og byde knr, og  g sidelengs opp trappen i knebyposisjon 5 ganger p hver for. I tillegg kjrte jeg litt spenst - hopping i trappen med samlede ftter, n og n fot, og korte spurter opp. S enkelt kan en treningskt gjres, enten du er p hytta, hjemme eller p et hotell der treningsrommet ikke har pnet enda.

nsker dere alle en fin dag!

Gjennomtenkt antrekk

Hei dere! I dag har jeg ligget i skyggen hele dagen <3 s jeg har ikke blitt noe rdere, eller jo litt, skuldrene vettu, er s eksponert for sol nr jeg bader. Men snn r'e. Veldig behagelig ligge i skyggen da, det er faktisk 40 grader her. Jeg renner bort. Men jeg klager ikke.

Jeg har med meg masse kjoler med spagettistropper, men det blir ikke s fint nr jeg ser ut som det danske flagget med hvit hals og rde skuldre. S kveldens antrekk blir et svart skjrt fra Zara og en svart mesh-t-shirt fra Necessary Clothing, snn at jeg kan late som jeg bare er tn under. Litt vel goth for syden kanskje, men jaja.