De siste dagene

I’ve missed you guyzz 

Nå har jeg ligget under radaren i flere dager, det har virkelig gått i et kjør med eksamenslesing. Jeg har vært på skolen mer enn jeg har vært hjemme, det er enda godt vi har en brand new school som det går an å trives på. På lørdag satt jeg og Erica til sent på kveld og bestilte pizza fra Selma, som vi fikk levert fra en søt syklist i Foodora-uniform. Med hver vår glutenfrie pizza ble motivasjonen boostet og vi gjorde siste finish til eksamen.

Vi hadde eksamen i dag, jeg i første pulje klokken ni i morges, og resten av damene i gjengen klokken ett. Vi hadde eksamen i markedskommunikasjon. Jeg var oppe klokken kvart over seks med eksamensnervene i spenn etter en natt full av mareritt om at jeg forsov meg og ikke klarte å svare på noen ting. Men jeg følte det gikk greit der jeg satt, så får jeg bare vente og se. Uansett veldig digg å være ferdig med første, så er det bare å sette inn støtet før neste, 10 desember. 

I går satt jeg på skolen i noen timer, før jeg sa meg finito og dro hjem til fammen for søndagsmiddag. Blir ikke bedre enn kjøttkaker, potet, kålrabistappe og brunsaus på en søndag, etterfulgt av Norge-Frankrike på TV-en. Og så ser jeg Mia og Molly alt for sjeldent, så det var kooos ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I dag etter eksamen dro jeg rett på 3T-Rosten for å stå der i tre timer og selge julekalendere til støtte for Byåsen elite. Jeg skal selge plentyy av dem før 1.desember, så hvis noen (pliiiis) er interessert i å kjøpe en julekalender med masse fine premier så send meg en DM på instagram eller Facebook ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg