Søndag og farsdag

Hei og god søndag!

Jeg sitter plantet i sofaen (dere må tro jeg sitter i sofaen 24/7 fordi hver gang jeg blogger så sier jeg at jeg sitter i sofaen), anyways, det er søndag så jeg ser ingen grunn til å gjøre noe annet enn akkurat det. Jeg prøver meg på Riverdale, skikkelig teenage drama, freaky og litt scary serie, mens jeg spiser vegansk kokos-is fra DUGG, som var sykt digg. Anbefales. I dag er det søndag og farsdag så jeg skal ta turen hjemom snart og spise middag med fammen ♥

I går var jeg ute med en gjeng, noen fra skolen, noen gamle venner og noen nye. Det ble en morsom kveld som resulterte i denne sløve og deilige søndagen.

Body fra Nelly

Bukse og dressjakke fra Vero Moda

Jeg har noen ubesvarte spørsmål fra dere som jeg tenkte jeg kunne blende inn i en ukens spørsmål, hvis det er noe annet dere lurer på så bare spør under her. Ha en fin søndag ♥

4 kommentarer
    1. Hvorfor studerer du markedsføring og ikke økonomi? Er det ikke et større jobbmarked hvis man studerer økonomi?

    2. Kan du dele mer av hva du spiser daglig? Spesielt når du har 2 økter om dagen. Har det selv og sliter med å spise nok. Trenger inspirasjon!!

    3. Hvordan er det å spille på Byåsen Elite denne sesongen i forhold til forrige (med tanke på alle endringene i spillergruppen)?
      Hvordan holder du opp motivasjonen til trening og skole? Tips?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg