Too much??

Rød hoodie, rød bukse og rød boblejakke, er det too much? Nehh det vil jeg si er akkurat innafor. Det var gårsdagens antrekk på skolen. På kvelden dro jeg på kino med Sanne og Madde, hennes roomie. Filmen var såååå bra, a star is born heter den selvfølgelig, guri meg så nydelig altså. 

I dag har jeg vært på håndballtrening, jeg er in progress. Det vil si jeg får stå i forsvar og jeg får skyte, mye annet enn det må jeg dessverre vente litt med. Etter treningen dro jeg en tur innom byen og etter det satt jeg på skolen et par timer med Hanna. Nå skal jeg snart til Sanne igjen, med en gjeng fra skolen. Ha en fin lørdag dere! 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Joggedress fra Puma. Kjøpte den på en Puma-store på Aruba

Jakke fra Cubus (Maja sin, deler litt klesskap med roomie)

Sko fra Sketchers HER (annonselenke i samarbeid med 3T-Shop)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

3 kommentarer
    1. Kan du selge klær på tise? 🙂 Du har sikker mye du ikke bruker, som noen andre ville fått nytte av. Gjenbruk er bra! Du kan enten velge å ta pengene selv eller donere de til Unicef 🙂 Håper å høre fra deg ang. dette 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg