Hurtig fiskemiddag for travel student

Hejj allihopa! Jeg stikker innom bloggen mens Hanna varmer maten sin i mikroen på Handels. Jepp klokka er over åtte og vi sitter på skolen. Jeg kjenner øynene sliter litt, men jeg har igjen 1/3 av en Nocco som forhåpentligvis vil holde meg våken. Enn at det er fredag allerede i morgen, dagene går så fort!! Jeg startet dagen i dag med en skikkelig svettefest av en styrkesirkel med laget klokken åtte. Etter det dro jeg på BI med gjenget, det vil si Sanne, Erica, Stine, Tonje og Aurora. Og nå sitter jeg her med Hanna og sliter med rettskrivingen fordi hodet mitt jobber på overtid. 

Jeg tenkte likevel å tipse dere om to lettvinte middager som passer fint i hverdagen til en travel student. Sunn hurtigmat kan man vel kalle det, eller fisk i forkledning. Begge er fra Rema 1000. Den ene er en ferdig middag, jeg synes den er veldig god, trenger ikke tenke, bare hive den i ovnen. Den andre kan det være greit å koke seg en potet eller to til i hvert fall. Men jeg elsker at leverandørene har begynt å lage typ fried fish, glutenfri. Nammm.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Men vi blogges, jeg må jobbe litt videre med skole før jeg gir meg! I morgen er det samme kjør. Trening først (tenker sykkel og overkropp), så skole. Men det er FREDAG så det hjelper på humøret! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg