Mastermania i helgen

Heisann hoppsan! Jeg har nettopp spist åtte små havrepannekaker med syltetøy og brunost på og derfor er jeg i strålende humør. Jeg sitter i joggisen i sofaen og ser Suits mens jeg venter på at damene (Hanna og Johanna) skal komme inn døra. Vi skal på håndballkamp halv sju og se Byåsen mot Molde.

I dag har jeg spent the whole day på 3T, først en treningsøkt med meg selv. Den var DIGG. Jeg kjørte en intervall med sykkel og boksing – må være kreativ når man ikke kan løpe på mølle. 15 sek sykling, 15 sek pause, 15 sek boksing x 15. Og to runder av denne. Svetten rann og pulsen dundret i veii. Virkelig deilig. Etter det jobbet jeg fram til klokken fire. Det var en hel del ting å gjøre på jobb i dag. Vi har nemlig Master Mania på 3T-Rosten i helgen. Det vil si at noen av de beste instruktørene fra hele verden kommer for å holde workshops, foredrag og gruppetimer, og (..det er her jeg kommer inn i bildet) det blir masse shoppingmuligheter, alt av Reebok, Adidas, Fila, Sketchers, Puma og masse mer. Jeg skal stå og selge klær inne i squash-hallene på både fredag og lørdag, så gjerne ta turen innom! 

Slenger med et bilde fra Mastermania i fjor, da jeg og Anna var på time med Funkyyy♥  

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg