Uken som gikk

Hei dere! Jeg tenkte kanskje å prøve meg på en ny greie på bloggen, nemlig “Uken som gikk”. Jeg vet en del andre bloggere har det som en fast del av ukens blogginnlegg, så hvis dere synes det er morsomt å lese så gir jeg det et forsøk. Hvis jeg merker at dere synes boring as fuck så bare trekker vi det stille og rolig tilbake uten noe dramatikk. Gi meg gjerne forslag til flere kategorier dere vil ha med. Disse innleggene bør jo helst komme på søndager, men nå kommer det på mandag, so here u go. 

Ukens serie:

Kielergata på TV2

Ukens craving:

Persimon eller Kaki som det også kalles

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens matrett: 

Sushiiii

Ukens film: 

Ikke Sierra Burgess is a Loser i hvert fall !! Haha jeg og Maja så den i går kveld på Netflix, og guri meg den var dårlig. Så den anbefales ikke. Har ikke sett noen bra film i det siste, sorry.

Ukens opptur: 

MOLLY <3 å få valp er tidenes opptur

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ukens nedtur: 

Strekk i hamstringen og beskjeden om at det sannsynligvis tar 6-8 uker å bli bra igjen, ingen tvil om at det årets nedtur.

Ukens treningsøkt:

Til tross for at jeg er skadet så vil ikke at det skal være en stopper for treningen min. Det blir mye alternativt fremover og en hel del overkroppsøkter. Men håndballtreningen på lørdag var veldig grei. Mens resten av laget holdt på med terping på et mål, så fikk jeg litt teknikktrening med fysio og keeper på den andre siden. Nå har jeg tid til å fokusere mer på små detaljer som skudd, mottak og reaksjon. 

Ukens gledings:

Jeg gleder meg til lørdagen, da skal jeg på bursdag til to flotte CSK-girls

Ukens sang: 

Close av Ellie Golding ♥ er så hekta på den. 

 

5 kommentarer
    1. Morsomt med noe nytt! Du kan ha med «ukens tanke», det syns jeg er interessant 🙂 🙂
      Ha en fin kveld! 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg