Søndagen

Hei dere! Denne helgen har vært veldig fin. Den startet egentlig på torsdag for min del, jeg dro ut med noen av jentene og spiste på Sabrura på Bakklandet. Veldig koselig plass og vi hadde det veldig koselig i hverandres selskap. Vi er jo sammen ofte og bare henger uten mål og mening, som vi elsker, men derfor er det litt ekstra stas når vi tar oss tiden til å faktisk dra ut i ny og ne. Så ble vi jo gira på livet og dro videre til Solsiden etter det. Det ble en morsom kveld. Morgenen etter lagde jeg pannekakefrokost til meg og Hanna før vi dro på skolen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På fredag hadde gjengen tacokveld her og i går kveld kom håndballjentene på besøk og vi lagde nydelig piiizza. Så endelig SØNDAG. Jeg og Maja rundvasket leiligheten first thing in the morning og belønnet oss med en perfekt frokost. Rundstykker, eggerøre og smoothie. Jeg skal se to håndballkamper i dag, Charlottenlund klokken fire og Byåsen klokken seks. Stiller opp for begge lagene jeg tilhører. Heiaheia !! Litt piss å bare kunne se på, men jeg har innsett at jeg må ta den tiden som trengs for å bli helt skadefri. Tusen takk for alle støttende meldinger, dere er herlige ♥

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hva er deres planer for denne søndagen?

4 kommentarer
    1. God start på dagen med pannekakefrokost 🙂
      Selv har jeg ikke gjort noe særlig i dag, bare slappet av hjemme. Men nå blir det snart hjemmelaget pizza 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg