Et skikkelig tilbakefall

Jeg må innrømme noe. Det er veldig vanskelig for meg å meddele at jeg for faen har klart å få en akutt strekk i hamstringen (baksiden av låret) etter et ekstremt forsøk på å komme med ned i spagaten (IDIOT). Det skal sies at jeg kom meg ned, men kom meg ikke opp igjen. Jeg slapp meg helt ned i posisjonen uten å støtte med hendene og dermed hørte jeg en lyd, en lyd som haunter meg nå, jeg hører den inni hodet mitt, som om noe bare knakk eller sklei ut på baksiden av låret. Æsjjjjj er det mulig. Jeg skulle klare spagaten før JUL ikke i fuckings OKTOBER. Det er så overtenning på høyt nivå. Jeg har vært til fysio både i går og i dag og fått konstatert med at det ikke er avrevet noe, men at det er en kraftig strekk. Dermed er jeg ute av håndball de neste ukene og kanskje jeg må si takk og farvel til resten av sesongen i år. Jeg får bare ta en uke av gangen og se an situasjonen. Så dere får bare stå på med spagat-challengen uten meg enn så lenge, så kommer jeg sterkere tilbake.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

8 kommentarer
    1. Huff så leit… gjorde selv akkurat det samme for 1 mnd siden. Ble helt blå bakpå låret/over kneet. Håper det går fort over til deg, og skjønner at det er utrolig kjipt 🙁

    2. Dette var ildt å lese!! Håpa det kjem seg fort, men hugs at du må la det ta den tida det må! Livet går vidare sjøl om det suger no.<3

    3. Hofff, kjenne meg så igjen i det. E sjøl ute resten av sesongen med røkke korsbånd. Stå på, du e best!! Håpe du får med deg litt mer av sesongen enn det æ gjør<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg