Kino-date with an ol’friend

God fredag! Det har vært så fint vær her i Trondheim i dag, sikkert flere plasser i landet også, og det er så deilig! Jeg dro på trening i morges i bare tights og genser, noe som er insane med tanke på at jeg var på millimeterskalaen nære å dra hjem for å hente parkasen i forrige uke. Etter noen veldig lite effektive timer på 3T så dro jeg hjem for å get ready for school. Jeg har egentlig ikke forelesning på fredager, men litte variasjon i hverdagen fryder. Så der møtte jeg Aurora og Stine og vi hygget oss med samfunnsøkonomi i tre timer.

Da jeg våknet opp i dag hadde jeg egentlig null planer for helgen, noe som jeg finner utrolig avslappende. Er det noe jeg liker så er det å ha muligheten til å legge planer as I walk, hvis det går an å si det, sliter med å finne et passende ordtak her. Men ja at jeg bare tar dagen som den faller seg, eller livet da som Baloo ville sagt. I min hverdag blir det lite av det, ettersom jeg har faste treninger og rutiner hver dag, så jeg setter veldig pris på litt frihet innimellom. Og ettersom jeg ikke hadde noe å gjøre i kveld så fikk jeg lyst til å dra på kino. Så om et lite kvarter rusler jeg ut døra for å dra på kino med Aurora, akkurat som i gamle dager he-he. Vi skal se En Affære wiiihu. 

Dagens antrekk (husk; don’t mind the eye)

Bukse fra Holzweiler

T-shirt fra Maud

Sko fra Blue on Blue

Skinnjakken er vintage fra en plass jeg ikke husker

Ha en fin fredag kveld!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg