Rørt og forskrekket

Heii! Akkurat nå sitter jeg faktisk og griner fordi jeg ser Team Ingebrigtsen og Philip nettopp tok bronse i VM. Jeg henger litt etter på episodene, men startet nettopp på det. Blir så rørt og forskrekket av den serien, herlighet for en gjeng (på NRK forresten). Jeg sitter her og ser det samtidig som jeg spiser og gjør meg klar til egen trening. En toast og en ristet brødskive med peanøttsmør og syltetøy er dagens pre-workout slash middag. I dag sto jeg opp litt over sju, dro på basistrening med fokus på mage/rygg, så rett på jobb med en proteinshake i hånda og ja nå sitter jeg her. Etter håndballtreningen skal jeg ute å spise med håndballjentene, fordi Tonje har bdayy og det må feires. Vi blogges i morgen!

Jeg tenkte forresten å kjøre Ukens Spørsmål, så hvis dere har noe dere lurer på så er det bare å legge igjen en kommentar under her ♥

Outfit sponsored by NA-KD

Any questions? ♥

21 kommentarer
    1. Hvor mye trener, jobber og studerer du iløpet av uken?? Jeg føler jeg så fort går på akkord med meg selv når jeg skal sjonglere alt sammen, spesielt det med å studere nok og faktisk ha tid og krefter nok til å prioritere trening oppi alt sammen. Hva er dine tips for en strukturert og energirik hverdag selv med mye på agendaen?
      Kan du fortelle litt mer om ditt typiske kosthold? Forskjellen på før og nå også kanskje.

    2. Hei! Litt rart spørsmål, men hvor mye sover du? Jeg har også en ganske travel hverdag, hvor jeg jobber i barnehage, trener cirka hver dag og jobber med matte for å forberede meg til studiene neste år. Og jeg bliir så sliten midt på dagen! Synes det er så imponerende at det ikke ser ut til at du ikke blir sliten når du både trener to ganger om dagen, jobber og studerer!! Sykt imponert!

    3. Lurer på hvordan du holder brunfargen i løpet av vinteren/høsten. Synes du alltid har en fin glød i huden

    4. – synes du selv at du fortjener å spille mer? vi får stadig vekk høre at du enten ikke blir tatt ut eller spiller lite. så skjønner du trenerens valg eller er du uenig?
      – leste på adressa.no at det kom til å bli oppvaskmøte i byåsen og at treneren og spillerne var uenig ang innsatsen og vilje i laget. har du noen tanker rundt den saken?
      – hvor ofte møter du vennegjengen i uka?
      – hvor ofte klipper du håret?
      – har du et mål med håndballen? det er jo lett å drømme om f.eks. landslag, utenlandspill men har du et bestemt mål?

    5. Hvor ser du deg selv om ti år?
      Mister du motivasjonen når det blir lite spilletid eller gjør det deg bare mer motivert til å jobbe hardere?
      Hva er din største drøm?
      Hvordan vil du beskrive stilen din?
      Digger deg og bloggen din😍

    6. HVORFOR er ikke du gruppetreningsinstruktør på 3T? Tror du hadde vært superflink, og fått masse deltakere!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg