Grunnen til at jeg ikke er modell

Heisann hoppsan! I dag er det mandag, ny uke, nye muligheter, som vi nordmenn sier så fint hver syvende dag året rundt. Vel, jeg og Maja la oss med en ræva følelse i går etter 2 minutter spilletid hver og uavgjort mot Fana på hjemmebane, en kamp vi skulle vunnet. Så for oss blir ordtaket en realitet når vi må jobbe med både egen selvtillit og kollektive prestasjoner før neste kamp på lørdag. Å spille håndball is a fuckin’ rollercoaster. Det gjør oss sint og forbannet den ene dagen når alt går til helvette, og lykkelig den neste. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Så det var dagens lille håndballpreach. Nå over til overskriften, grunnen til at jeg ikke er modell. Det er kanskje flere grunner til det, som for eksempel at jeg veier 70 kg og ikke er en skinnybiiish. Men en annen grunn er at jeg aldri kan forutsi når jeg kommer til å se ut sånn som jeg gjør nå:

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

En hella nice eyeshadow som dere ser. Fikk et kraftig blåøye etter albue-slaget i hodet på onsdagen. Så jeg bare ser for meg hvis jeg skulle på en sånn Nelly-weekend-shoot-intheBahamas eller noe nå, så måtte jeg jo bare takket fint nei med det trynet her. Ser bad ass ut da. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vi blogges snart igjen!♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg